Ťahák do nepohody

video e-book zdarma, 
ktorý vás vďaka dávnej múdrosti tai chi
behom chvíľky dostane z nepohody do pohody

Chceli by ste vyladiť svoje rána, aby dni plynuli v rovnováhe a aby ste večer pokojne zaspávali?

Máte chuť cítiť sa vo svojom tele lepšie, bez bolestí a napätia, plní vitálnej, sviežej energie?

Mám pre vás šikovného sprievodcu...

...Ťahák do nepohody je online príručka “prvej pomoci” vo vybraných situáciách, s ktorými si v našom živote nevieme celkom rady. V takých, ktoré ešte nie sú kritické, ale už si dosť pýtajú našu pozornosť. 

Aké situácie to sú?

Učím tai chi už vyše 17 rokov a u svojich žiakov, ale aj mimo kurzov, sa opakovane stretávam s otázkami, či by im tai chi mohlo pomôcť v týchto piatich oblastiach:

  • "Potrebujem niečo, čo ma ráno postaví na nohy a doplní mi energiu, keď cez deň nastúpi únava."
  • "Všímam si, že keď som v napätí alebo pri silných emóciách, nestačím s dychom, a to mi vytvára ešte väčšiu nepohodu, čo s tým?"
  • "Chcel(a) by som vedieť, ako cez deň vypnúť a  nájsť si čas pre seba - upokojiť sa, odbúrať stres a obnoviť odolnosť voči náporom zvonku."
  • "Bolí ma krk / chrbát / kríže a veľmi mi to kazí pohodu počas dňa - to by som chcel(a) zmeniť."
  • "Mám problém večer zaspať a ráno sa tým pádom budím úplne dolámaný(-á), sú nejaké tipy, ako na to?"

V Ťaháku do nepohody vám na každú z tém prinášam konkrétne tipy - cvičenia a rituály - práve na tie chvíle, keď to budete potrebovať. 

Môžete sa tešiť napríklad na Starý čínsky cvik na dlhovekosť, Slnečné dýchanie, 3 + 3 cviky na chrbticu a ďalších tai chi pomocníkov... :).

          Čo vďaka Ťaháku získate?

  • 40 strán...
  • 16 cvičení...
  • 6 videí...

... a v nich:

(rozkliknite pre viac info)

Šikovné tipy na párminútové cvičenia, ktoré dokážete vsunúť do ľubovoľnej pauzy počas dňa - nepotrebujete k tomu žiadne náradie ani extra priestor.

Najčastejšia odpoveď na to, prečo ľudia necvičia, je, že na to nemajú čas. Verím, že môže byť pre vás ťažké nájsť si cez deň nerušenú pol hodinku, a preto všetky tipy a cvičenia v tomto Ťaháku trvajú len niekoľko minút. Buďte tvoriví a sami budete prekvapení, koľko rôznych príležitostí nájdete :).

Účinnú pomoc pri rôznych bolestiach chrbta a chrbtice.

Bolesť tela je vždy jeho protest, informácia o tom, že niečo nie je v poriadku. Predtým, než začneme robiť nejaké zásahy, je dobré tejto informácii porozumieť. Cviky v Ťaháku sú navrhnuté doktorom tradičnej čínskej medicíny, ktorý je súčasne fyzioterapeut. Vybral ich pre vás tak, aby pokryli škálu najbežnejších ťažkostí, ktoré však ešte nepotrebujú diagnostiku a odbornú liečbu. Je možné (a vhodné) cvičiť ich aj preventívne.

Praktické návody, ako upokojiť myseľ a naladiť sa na seba, aby ste dokázali obnoviť v sebe rovnováhu.

Tai chi mnohí ľudia vnímajú v jeho vonkajšej podobe - ako zdravotné cvičenie alebo bojové umenie. Pre mňa je tai chi najmä o ceste do vnútra, vnútornej harmónii, uvoľnení, rovnováhe. A tento jeho aspekt je prístupný pre všetkých, či už sa tai chi venujú alebo nie. V Ťaháku vám sprostredkovávam niekoľko príjemných rituálov, ktoré vás do vášho vnútra zavedú.

Anna Ďarmati

  • tai chi cvičím už 20 rokov
  • viac než 2000 ľudí už vyskúšalo moje online tai chi produkty
  • mám klientky, ktoré som mnou naživo cvičia už vyše 10 rokov
  • manžel a 3 deti tiež cvičia tai chi :)

Na tai chi mám rada jeho presah do nášho každodenného života. Môžete po ňom siahnuť ráno, cez deň i večer; či už potrebujete pomôcť telu, energii alebo mysli...

V Ťaháku do nepohody nájdete osvedčené, časovo nenáročné a rýchlo pôsobiace cvičenia, ktoré môžete s ľahkosťou zapojiť do vašich dní. A úplne zdarma ;).

Cviky sú príjemné a zábavné, dajú sa hravo cvičiť aj s deťmi. Ja som začala s cvikmi na doplnenie energie a popravde už pár dní som si nedala druhú kávu :).
Barbora P.
Anička má krásne vysvetlenú celú fyziológiu dýchania. Pomohla mi uvedomiť si, že moja zhrbenosť mi vlastne ubližuje. Teraz viem, ako s tým ďalej pracovať. Ďakujem.
Deni S.
Páči sa mi na tvojom ťaháčiku taká správne odhadnutá stručnosť, ale pritom aj úplný začiatočník má dostatočné informácie. A zvolené témy a cvičenia sa podľa mňa sú nesmierne potrebné.
Petruška M.
Podľa mňa je táto forma "knihy" úplne super, tým, že si môžem kliknúť na video a pozrieť sa, ako presne sa to cvičí, tak to je na nezaplatenie.
Veronika P.
Najviac sa mi páči rituál prítomnosti, ten si robím, aj keď sa mi ostatné nechce cvičiť alebo sa mi nechce vôbec nič.
Karolína F.
Ťahák do nepohody je skvelý, oceňujem koncepciu, formu aj obsah. Vnímam ho ako výborný úvod do ďalšieho cvičenia tai-chi.
Eva P.

S Ťahákom poruke zvládnete výzvy každého dňa na jednotku :).
Poďte rozhýbať energiu v tele, nadýchnuť sa pohody a podporiť svoju vnútornú silu...

Svoj Ťahák vo vrecku má už 0 z vás.